ponedeljek, 23. april 2018

DIZAJNERSKI PAPIR 1.

Evo mene....spet sem nazaj, sokolje oči.... zdaj pa  v šesto in po gasu....nadoknadit moram malo morje stvari...  takoj grem v Craft-alnico s temle izdelkom. Škatlica 12x12 cm, dizajnerski papir Rose garden (trgovina Rayher )  . Na pokrovu je bela juta, til,  rdeče perje ter rožica Sizzix.





 
Ne, ni prazna. Moja nova paleta nakita bo vlivana s pomočjo epoxy smole in barvil...v tem primeru so alkoholni inki.
 
Darilne škatlice bodo od sedaj malo bolj polne...5cm pena nalepljena na dno škatle, na vrhu pa spet dizajnerski papir kot na škatli.

Izzivi:
1. Craft-alnica - *209.dizajnerski papir

Lep dan vam želim.

14 komentarjev:

  1. Hura za Mojco in tvoje učke. Lepo da si nazaj, mi manjkajo tovje objave in komnetarji :). Najprej komentiram tele barve nakit. Tole je ZF zame tako da kapo dol. Zanimivo si uporabila/kombinirala materiale ne škatlici... Bogato, bohotno, tvoj novi stil?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si prava :). Hop na glavo in na polno s turbo obrati. Super, da so tvoji učki OK. Spet si pripravila nekaj novega in silno lepega. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična novica, da je zdaj ponovno vse dobro z očmi. Nova darilna škatlica z lepo vsebino pa bo zagotovo navdušila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super za tvoje oči in seveda zate, da ne bo problemov ...
    Čudovita škatlica in krasna vsebina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla nazaj, sem te pogrešala, veš ;)
    Krasna bogata škatlica in nakit.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, sokolje oko je nazaj in prav vesela sem. Res smo te že pogrešale in prav lepo si otvorila novo sezono vida :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot sem ti že povedala( joj kolk je sedaj enih kontaktov, da sploh ne vem, kdaj kje kaj rečem:))), je izdelek več kot čudovit. Ti resnično vse natuhtaš in dodelaš v nulo. Pazi pa na učke in naj ti na misel ne pride, da bi sedaj v enem tednu rada vse svoje ideje spravila na plano. Leto je dolgo draga moja:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno da si nazaj in da si v redu z očmi. Tvoja skatlica je dodelana v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, oko sokolovo! :-) Pozdravljena. Lepo te je spet brati in občudovati tvoje izdelke. Škatlica je čudovita, nakit pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super da si nazaj. Presnete očke, vse tako lepo cveti, jaz pa jočem od cvetnega prahu, si predstavljaš...Res sem vesela zate, da so tvoje očke v redu. Vidim da si že na starem tiru, pridna in ustvarjalna. Škatlica je krasna, lepo si uporabila dizajnerski papir, še bolj mamljiv pa mi je nakit. Tole moram preizkusiti, inki so že na poti k meni...

    OdgovoriIzbriši
  11. joooj Mojca, tudi jaz sem te pogrešala in vesela sem, da si se nam pridružila na izzivu v CRAFT-alnici :-))
    Krasno škatlico si naredila, darilo v njej je pa še lepše!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauuu kakšna lepotička. Krasne papirčke si uporabila zanjo.
    Hvala, da si se nam pridružila
    v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. In sokolje oko je nazaj! Hahaa :D Vesela sem, da očke spet služijo svojemu namenu in vidim, da sem že marsikaj zamudila. Tvoja ustvarjalna miza se šibi po prekrasnimi izdelki. Zelo bogato škatlico iz barvitega papirja si izdelala, znotraj pa skriva prave zaklade. :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...